Training Abordari si Metode Moderne pentru Telesales
- tehnici de abordare telefonica specializate pe tipologii de clienti -

Obiective

 

Operatorii implicați în telesales si campanii de telemarketing au doua roluri esentiale: de a identifica si satisface nevoile clienților și de a reprezenta si promova eficient produsele si serviciile companiei. Aceste aspecte pot fi realizate concomitent atunci cand este recunoscut profilul potențialului client încă de la primele cuvinte.

Acest training îi învaţă pe participanţi să evite tehnica vânzării de tip “cold calling” (contactarea telefonică a  persoanelor necunoscute) şi să utilizeze tehnicile de social media pentru a demara acest proces de vânzare, făcând tranziţia de la tehnica de vânzare tradiţională prin telefon la cea de vânzare acceptată.
Training Abordari si Metode Moderne pentru Telesales

Tematica

Beneficii

Cui se adreseaza:

  • Angajați și manageri  din departamentele de call-center, telesales, marketing, reprezentanți vânzări, accounts managers

Metode de predare:

  • Prezentări
  • Activităţi practice
  • Studii de caz si exemple
  • Brainstorming

Durata: 2 zile, 6 ore/ zi

Locatia: sediul Euro Best Team - București, sediul beneficiarului (cursuri in-house) sau altă locație propusă

Contact: 0311.020.614

imagine

Continutul acestei pagini reprezinta proprietatea intelectuala a Euro Best Team.
Preluarea continutului si informatiilor din aceasta pagina reprezinta infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare.
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati: 0311.020.614,office@eurobestteam.ro.