Training Comunicare la Telefon
- imaginea impecabilă a companiei începe cu primul contact telefonic -

Obiective

 

Este foarte important modul în care se răspunde la telefon și modul de comunicare cu clientul, deoarece acesta nu judeca numai persoana, ci și compania după felul in care a  fost tratat. O comunicare telefonică  necorespunzătoare duce automat la o părere greșită despre companie.
Tocmai de aceea, acest training oferă cunoștințele necesare pentru ca telefonul să fie utilizat corespunzător în mediul office. Training-ul asigură dezvoltarea abilităţilor de comunicare verbală, rezolvarea situaţiilor dificile la telefon. Totodată, se prezintă exemple de succes din piaţă, pentru preluarea acestora și îmbunătăţirea relaţiilor cu angajaţii, colegii, clienţii.
Training Comunicare la Telefon

Tematica

Beneficii

Cui se adreseaza:

  • Secretare, angajaţi și manageri din call center, birouri de relații publice, informare, departamentul de vânzări şi marketing,  PR etc.

Metode de predare:

  • Prezentarea
  • Studii de caz
  • Jocul de rol
  • Exemplificarea

Durata: 2 zile, 6 ore/ zi

Locatia: sediul Euro Best Team - București, sediul beneficiarului (cursuri in-house) sau altă locație propusă

Contact: 0311.020.614

imagine

Continutul acestei pagini reprezinta proprietatea intelectuala a Euro Best Team.
Preluarea continutului si informatiilor din aceasta pagina reprezinta infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare.
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati: 0311.020.614,office@eurobestteam.ro.