Training Customer Care
- dezvoltarea atitudinii axate pe client și pe nevoile acestuia -

Obiective

 

O companie se menține și funcționează pe piață datorită clienților care cumpără produsele și serviciile companiei. Relațiile bune cu aceștia constituie premisa unei imagini și poziții stabile pe piață. O companie trebuie să cunoască în mod permanent ce nevoi și așteptări au clienții, știind că loialitatea clientilor e determinata de angajații companiei.

Cursanții vor învăța cum să comunice eficient cu clienții, cum să trateze clienții în funcție de personalitatea și nevoile fiecăruia, care sunt pașii fundamentali ai interacțiunii cu un client, cum pot gestiona situațiile dificile.
Training Customer Care

Tematica

Beneficii

Cui se adreseaza:

  • Personal şi manageri din  call centers, departamentele comercial, comunicare, marketing, servicii post vânzare,  logistică, vânzări

Metode de predare:

  • Curs deschis
  • Învăţarea noţiunilor
  • Exemplificarea teoriei
  • Role play

Durata: 2 zile, 6 ore/ zi

Locatia: sediul Euro Best Team - București, sediul beneficiarului (cursuri in-house) sau altă locație propusă

Contact: 0311.020.614
imagine
Continutul acestei pagini reprezinta proprietatea intelectuala a Euro Best Team.
Preluarea continutului si informatiilor din aceasta pagina reprezinta infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare.
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati: 0311.020.614,office@eurobestteam.ro.