Training Managementul Calității
- pentru a crește încrederea clienților în produsele și serviciile companiei -

Obiective

 

O companie bine organizată şi competitivă are nevoie de implementarea unui sistem de management al calităţii, pentru îndeplinirea obiectivelor şi activităţilor specifice, în colerelaţie cu identificarea şi satisfacerea nevoilor şi aşteptărilor clienţilor. Majoritatea oamenilor atunci când se referă la calitatea unui produs, se gândesc la excelență, la perfecțiunea lui.
Cursul oferă participanţilor cunoştinţele și aptitudinile necesare pentru a fi aplicate în activitățile și procesele specifice, cu scopul creşterii veniturilor, reducerea costurilor și intarirea credibilităţii privind calitatea produselor şi serviciilor oferite. Gestionarea calității este un proces permanent, ce trebuie planificat, adaptat, controlat și măsurat.
Training Managementul Calității

Tematica

Beneficii

Cui se adreseaza:

  • Angajați cu studii superioare și manageri în domeniul calității, auditor intern, specialist calitate

Metode de predare:

  • Curs deschis
  • Prezentare
  • Ateliere
  • Exemplificare teorie

Durata: 3 zile, 6 ore/ zi

Locatia: sediul Euro Best Team - București, sediul beneficiarului (cursuri in-house) sau altă locație propusă

Contact: 0311.020.614

imagine

Continutul acestei pagini reprezinta proprietatea intelectuala a Euro Best Team.
Preluarea continutului si informatiilor din aceasta pagina reprezinta infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare.
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati: 0311.020.614,office@eurobestteam.ro.