Curs Expert Achizitii Publice Contractanți | Acreditat | Bucuresti | 2020

Curs Achizitii Publice Autorități Contractante
Practic și Interactiv
ZOOM CLASS 24 – 26 Iunie 2020

Obiective: Redactare Plan de Achiziții, Caiet de sarcini, Documentația de Atribuire

Lucrezi la o autoritate contractantă? Vrei să înveți să elaborezi dosarul de achiziție și documentația de atribuire? Ai nevoie să înțelegi cum trebuie să abordezi nevoia de cumpărare și să o transpui în planul de achiziții și în strategia de cumpărare ?

Ai nevoie de o înțelegere corectă a legislației pentru reducerea riscului de interpretare greșită și luarea unor decizii eronate? Te invităm la curs de achiziții publice dedicat experților din departamentele de achiziții publice ale autorităților contractante.

Lectorii au vastă experiență practică din partea autorității contractante și îți pun la dispoziție aplicații practice și tot setul de reguli scrise (legislație) și nescrise (practică) astfel încât pe parcursul cursului să deprinzi competențe pentru elaborarea tuturor documentelor specifice jobului.

Perioada de Desfășurare

24 – 26 Iunie 2020

Interval orar 18:00 – 21:00

Platforma Electronică ZOOM.

Pretul Cursului

Pret: 400 lei  (cost total, fara taxe ascunse)

Contact: 0756.065.544. Modalitați de plată: ordin de plata, cu cardul online (IN FORMULAR), cash/card la sediul nostru.

FORMULAR DE INSCRIERE

curs achizitii publice

Exemplele practice și exercițiile propuse de lector te conduc pas cu pas prin activitățile curente ale departamentului de achiziții publice, acoperind toată aria de interes a autorității contractante. Sfaturile și soluțiile de bune practici sunt susținute de explicații privind modalitatea de aplicare a legislației în situații concrete sau care prezintă risc.

Dacă doriți să fiți contactat și să primiți mai mute informații despre acest curs, vă rugăm să completați acest formular.

 Curs Expert Achizitii Publice Autorități Contractante – Structura Tematică

  • OUG nr. 23/2020 cu privire la modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice; instructiuni ANAP, ordine, notificari /spete
  • Controlul ex-ante exercitat de A.N.A.P. Liste de verificare aferente exercitării controlului de calitate şi regularitate
  • Confidentialitatea ofertelor
  • Motive de excludere
  • Termene de evaluare si reevaluare a ofertelor
  • Profesionalizarea personalului care lucrează în domeniul achizițiilor publice – din perspectiva atat a  procedurii de achizitie cat si de ofertare
  • Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2019/1780 al Comisiei din 23 septembrie 2019 de stabilire a formularelor standard pentru publicarea anunțurilor în domeniul achizițiilor publice („formulare electronice”) 1.„Planificare” 2.„Procedură concurențială” 3.„Notificare prealabilă a atribuirii directe” 4.„Rezultat” 5.„Modificarea contractului” 6.„Schimbare”  – la nivel general
  • Noile praguri valorice aplicabile din 01.01.2020 în cadrul procedurilor de achiziție publica si sectoriala
  • Pregătirea unei documentații de calificare, ca parte principală a ofertei, pe baza unei documentații de atribuire realizată deja;)
  • Analiza și evaluarea documentelor realizate de către participanți cu titlu de ofertă;
  • Prezentarea modului în care sunt analizate, evaluate, consemnate în documentele achiziției elementele cuprinse în ofertele realizate, respectiv modul în care este organizat, în principiu, back–office-ul unei achiziții publice; (Ce sta in spatele gandirii autoritatii/entitatii contractante din perspectiva celui care oferteaza (intelegere procese necesare intocmirii documentatiei sau au contestatiei)
  • Analiza rezultatelor obținute în urma evaluării;
  • Tehnici de corectare a unei oferte incomplete, insuficiente, inconsistente.
  • Litigii decurgând din procedurile de atribuire a contractelor publice:
  • Soluționarea contestațiilor depuse la CNSC; Cauțiune – constituire, cuantum, restituire;
  • Soluționarea contestațiilor formulate în fața instanțelor de judecată;
  • Soluționarea plângerilor împotriva deciziilor CNSC sau hotărârilor pronunțate în primă instanță. Platforma SEAP/SICAP noutăți 2020
  • Criterii minime de calificare: proporționale, reprezentative; modalitățile de prezentare a propunerii tehnice și a propunerii financiare
  • Tipuri de anunțuri, proceduri de achiziție asociate anunțurilor; – particularități.
  • Unele particularități privind  realizarea unui DUAE.
  • Derularea unei proceduri de atribuire on line. Acțiuni întreprinse în faza de publicitate a unui anunț – clarificări, notificări, contestații
  • Citirea unui răspuns DUAE. Acțiuni întreprinse în perioada de evaluare a ofertelor primite.
  • Garanția de participare/buna executie
  • Ofertanți ADMIȘI. Ofertanți RESPINȘI.
  • Clarificări adresate în perioada de analiză și evaluare
  • Efecte.
  • Comunicări către ofertanți.
  • Atribuirea și derularea contractului de achiziție publică; Modificări ale contractului în perioada de implementare; Modificări substanțiale, modificări nesubstanțiale
  • Diverse spete privind clarificarile, ofertele, acordul cadru, contractele subsecvente, contractele de achiziite publica
  • Capitolele de sanctiuni/penalitati din contractele de achizitie publica
  • Indicatori de performanta, factori de evaluare din documentatiile de atribuire (spete)

Lector Curs Achizitii Publice Autorități Contractante

          Ionela Costache

  – Trainer autorizat ANC –

  • Ionela Costache este consultant achizitii publice/expert achizitii publice, precum si lector acreditat ANC, cu o vasta experienta profesionala.
  • Cei 14 ani petrecuti intr-o autoritate contractanta, din care 4 ani in domeniul achizitiilor publice, la care se adauga 2 ani de experienta in consultanta privind achizitiile publice, atat pentru autoritati contractante, cat si pentru operatori economici/ofertanti, aduc in sala de curs o semnificativa experienta in domeniu, spete reale si aplicatii practice de maxima utilitate, putand astfel transmite nu doar perspectiva legislativa, ci si maniera de aplicare corecta a acesteia.
  • Suplimentar formarii unui numar semnificativ de cursanti, se adauga consilierea zilnica acordata autoritatilor contractante si operatorilor economici, in procese complexe de achizitii care acopera intreg ciclu de achizitii, de la planificare, pregatire, derulare achizitie, evaluare, ofertare, pana la implementarea contractului de achizitii.

Ionela a participat la numeroase proceduri de achizitii publice, cu obiecte ale achizitiei de la cele mai simple pana la cele mai complexe, proceduri precum achizitii de produse, servicii si lucrari.

Ca trainer in cadrul companiei, considera ca oamenii se pot dezvolta real doar ajutandu-i pe cei din jur sa-si descopere si sa-si valorifice potentialul.

Ce spun absolvenții cursului Achizitii Publice Autoritati Contractante

 

            Plec de la curs cu un bagaj consistent, atât de cunoștințe legislative, cât și de tehnici și moduri de organizare.

Lucrez in domeniul achizitilor publice, iar participarea la acest curs m-a ajutat sa mă perfecționez și să fiu mai sigur pe mine în orice decizie pe care trebuie sa o iau în procesul de derulare a achizitiilor publice. Experienta lectorului a fost de mare ajutor, prin aplicatiile practice propuse, prin soluțiile oferite, prin sfaturile deosebit de utile.  Recomand cu încredere Curs Achizitii Publice organizat de Euro Best Team, tuturor celor care doresc să își actualizeze cunoștintele legislative, dar si celor care lucrează sau vor să lucreze in domeniu si au nevoie de o abordare corecta in momentul in care trebuie sa faca o achizitie. Andrei M.

Aplicatiile practice, atât pentru cumpărători, cât și pentru ofertanți, m-au ajutat să înțeleg mai bine procesul în ansamblu și să fiu mult mai atent la aspecte pe care până acum nu le aveam în vedere, dar care cresc considerabil sansele de reusita intr-un proces de vânzare sau de cumpărare reglementat prin legea achizițiilor publice. Plec de la curs cu un bagaj consistent, atât de cunoștinte legislative, cât și de tehnici și moduri de organizare a oricărui proces de achizitii, fie el de cumparare sau de vănzare. Alina S.

             Activitatea mea profesionala deja se desfasoara la alt nivel.

Va felicit pentru modul in care ati gandit Curs Expert Achizitii Publice. Imi este de un real folos, activitatea mea profesionala deja se desfasoara la alt nivel, avand in vedere cunostintele noi acumulate si abilitatile practice considerabil imbunatatite dupa finalizarea acestui curs. II multumesc lectorului pentru sprijin si pentru rabdare, dar si pentru atentia cu care trateaza fiecare speta propusa de cursanti. Apreciez atmosfera profesionista si nivelul ridicat al discutiilor. Mult success in continuare! Iulia D.

Cursul Expert Achizitii Publice organizat de Euro Best Team ramane un reper de crestere profesionala, pentru cariera mea profesionala. Buni organizatori, excelenti lectori, aplicatii practice adaptate cerintelor reale ale domeniului achizitiilor publice. Adriana I.

            Un curs memorabil, cu multe invataminte, cu informatii noi, dar si cu multe sfaturi practice.

Am ales sa urmez cursul Euro Best Team la recomandarea unor colegi, dar si pentru renumele si vechimea firmei. Sunt multumit de alegerea facuta si imi doresc sa revin si pe viitor, avand in vedere ca legislatia este in continua schimbare, iar domensiul este unul dificil unde actualizarea reglementarilor legislative este o mare provocare. Va multumesc pentru tot suportul si va doresc mult success in continuare! Mihai G.

Este un curs memorabil, cu multe invataminte, cu informatii noi, dar si cu multe sfaturi practice pe care poti sa le primesti doar de la persoane experimentate care lucreaza in domeniu. Estre de mentionat experienta deosebita a lectorului si seriozitatea cu care abordeaza fiecare discutie legata de domeniul complex al achizitiilor publice. Sonia D.

Continutul acestei pagini reprezinta proprietatea intelectuala a Euro Best Team.
Preluarea continutului si informatiilor din aceasta pagina reprezinta infractiune si se pedepseste conform legilor in vigoare.
Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati: 0756.065.544, [email protected].

Pentru mai multe cursuri va rugam sa accesati oferta noastra completa!

Curs Expert Achizitii Publice – Soluții pe timp de criză
ZOOM CLASS: 22 iunie – 1 iulie 2020

Curs Expert Achizitii Publice - Acredit ANC Curs Expert Achiziții Publice este deschis absolvenților de studii superioare și de adresează celor care ...
Citește Mai Mult

Curs SEAP/SICAP Ofertanti
Aplicații Practice 100%
9 – 11 Iunie 2020

Obiective Curs SEAP/SICAP Ofertanti Curs SEAP/SICAP Ofertanti se adresează personalului din partea operatorilor economici care își desfășoară activitatea în departamentele ...
Citește Mai Mult

Curs Noul SEAP/SICAP pentru Autoritati Contractante
Aplicații Practice 100%
Perioadă de desfășurare: 16 – 18 Iunie 2020

Obiective Curs SEAP Autoritati Contractante Esti incepator in domeniul achizitiilor publice? Autoritatea pentru care lucrezi tocmai a semnat un proiect ...
Citește Mai Mult

Curs Expert Achizitii Publice – Ofertanți
ZOOM CLASS 24 – 26 Iunie 2020

Obiective Curs Expert Achizitii Publice Ofertanti Vrei sa intocmesti o oferta cat mai corect, realist si transparent astfel incat sa ...
Citește Mai Mult

Cadru Legislativ in Materia Achizitiilor Publice

ZOOM CLASS: 29 Iunie – 1 Iulie 2020

Obiective Curs Legislatie Achizitii Publice Personalul din compartimentele de specialitate ale autoritatilor contractante (achizitii publice, juridic, financiar-contabilitate, beneficiari directi ai ...
Citește Mai Mult

Curs Achizitii Publice Autorități Contractante
Practic și Interactiv
ZOOM CLASS 24 – 26 Iunie 2020

Obiective: Redactare Plan de Achiziții, Caiet de sarcini, Documentația de Atribuire Lucrezi la o autoritate contractantă? Vrei să înveți să ...
Citește Mai Mult