PROIECT COMPETIT Curs Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere GRATUIT Zoom Class: Perioada va fi stabilită la completarea grupei - Euro Best Team

PROIECT COMPETIT
Curs Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere
GRATUIT
Zoom Class: Perioada va fi stabilită la completarea grupei

# curs practic și interactiv


Despre Curs GRATUIT Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere

Obiective

Cursul își propune pregătirea adulților care doresc să își îmbunătățească abilitățile de utilizare a calculatorului.
Cursul se adresează persoanelor absolvente ale învățământului general obligatoriu, care doresc să se perfecționeze și să obțină certificarea în acest domeniu. 

Public-ţintă

La cursuri pot participa angajați ai companiilor private din regiunea de Nord Est (Bacau, Botosani, Iași, Neamț, Suceava, Vaslui), din domeniile de activitate turism și ecoturism, textile și pielărie, lemn și mobilă, industrii creative, industria auto și componente, tehnologia informației și comunicațiilor, procesarea alimentelor și a băuturilor, sănătate și produse farmaceutice, energie și management de mediu, bioeconomie (agricultură, silvicultură, perscuit și acvacultură), biofamaceutică și biotehnologii. 

Autorizare

Cursul este autorizat CAFFPA* (înlocuieşte ANC) , este recunoscut la nivel european, oferind, pe lângă diploma recunoscută de Ministerul Muncii şi Justiției Sociale şi de Ministerul Educaţiei Naționale, și tot setul de competențe profesionale (certificat EUROPASS).
Autorizare CAFFPA* – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI, sub egida Ministerului Muncii şi Justiției Sociale şi a Ministerului Educaţiei Naționale

Competențe recunoscute la nivel european

  • Înțelegerea termenilor de hardware, software și rețele;
  • Însușirea noțiunilor generale despre Internet;
  • Folosirea motoarelor de căutare;
  • Salvarea informațiilor;
  • Crearea de documente Microsoft Word;
  • Formatarea și imprimarea conținutului unui document word;
  • Ultilizarea și lucrul cu poze, obiecte și tabele;
  • Realizarea operațiilor de bază cu datele dintr-o foaie Excel;
  • Realizarea calculelor pe baza unor formule folosind ecuații Excel;
  • Realizarea graficelor pe baza datelor disponibile;
  • Printarea conținutului stabilind înainte o serie de atribute specifice imprimării;
  • Folosirea noii interfețe Office 2019;
  • Familiarizarea cu Microsoft PowerPoint;
  • Stabilirea efectelor animate asupra conținutului unei prezentări;
  • Inserare grafice Excel în prezentarea PowerPoint;
  • Exportarea unei prezentări în format Web;
  • Trimitere /primire email-uri;
  • Gestionare folder inbox, lista de contacte, sarcini de lucru, întâlniri online. 

Formular informaţii suplimentare

Pentru orice informaţii suplimentare referitoare la curs sau înscriere telefonică, un consultant Euro Best Team vă stă oricând la dispoziţie! Tot ce trebuie să faceţi este să completaţi formularul de mai jos şi veţi fi contactat în cel mai scurt timp!

    0311.020.614/

    0756.065.269

     

     

    Program cu publicul: 09:00 – 17:30

     

    Detalii desfășurare curs

    Perioadă desfăşurare

    Perioada va fi stabilită la completarea grupei
    EXAMEN: data va fi anunțată în curând

    Interval orar

    Va fi anunțat în curând

    Sală de curs virtuală

    Teorie, Practică, Examen
    ONLINE

    Certificare

        Certificare CAFFPA     
    (înlocuiește ANC)
    Set complet de compenţe profesionale

    Nivel studii

    Învățământ general obligatoriu

    Desfăşurare

    ONLINE
    Platforma ZOOM

    Preţul cursului

    GRATUIT, în cadrul proiectului european COMPETIT

    Înregistrează-te

    Completează
    Vă rugăm să acordați o deosebită atenție completării formularului, deoarece aceste date vor apărea pe diploma dvs.
    VĂ RUGĂM SĂ FOLOSIȚI DIACRITICE.



    Structură tematică

    1. Înțelegerea termenilor de hardware, software și rețele
    – Informații generale despre părțile principale ale calculatorului și funcțiile acestora;
    – Elemente de arhitectură a calculatorului;
    – Componentele calculatorului;
    – Aplicațiile soft existente.
    2. Însușirea noțiunilor generale despre Internet
    – Însușirea cunoștințelor, formarea deprinderilor și experimentarea operațiunilor de lucru cu Internet-ul;
    – Generalități despre Internet;
    – Elementele ferestrei Internet Explorer;
    – Elementele unei adrese de internet.
    3. Folosirea motoarelor de căutare
    – Găsirea unei informații cu un motor de căutare (Google);
    – Copierea informației într-un document;
    – Descărcarea unei imagini de pe Internet;
    – Crearea unei căsuțe de e-mail: elementele căsuței de e-mail, compunerea și trimiterea de mesaje (inclusiv cu fișiere atașate), discuții purtate pe Skype, Facebook, sau alte rețele de socializare.
    4. Salvarea informațiilor
    – Tipuri de vizualizare a informației. Formarea deprinderilor și reflexelor de lucru cu arborele de foldere (dosare) și fișiere. Lucrul cu conținutul arborelui;
    – Organizarea fișierelor și folderelor: creare de folder, ștergere de foldere și fișiere, selectare fișiere, redenumire de foldere și fișiere, copiere de foldere și fisiere, mutare de foldere și fișiere.
    5. Crearea de documente Microsoft Word
    – Operații cu fișiere: Salvarea unui fișier: reguli de salvare;
    – Crearea unei copii a fișierului curent;
    – Închiderea: documentului curent, respectiv a programului;
    – Deschiderea unui document;
    – Crearea unui document nou;
    – Previzualizarea documentului;
    – Mărirea sau micșorarea imaginii;
    – Afișarea caracterelor netiparibile;
    – Barele de defilare.
    6. Formatarea și imprimarea conținutului unui document word
    – Formatarea documentului, a textului și a paragrafelor;
    – Stabilirea mărimii paginii, orientarea paginii, a marginilor documentului;
    – Selectarea textului;
    – Stabilirea unui font de bază;
    – Alinierea paragrafelor: Tipul alinierii, Stabilirea alineatului, Spațiile dintre liniile paragrafului, Spațiile dintre paragrafe, Distanța față de marginile documentului;
    – Stabilirea marcatorilor pentru paragrafe: Particularizarea marcatorilor;
    – Operații cu zone de text: copierea, mutarea, ștergerea. 
    7. Ultilizarea și lucrul cu poze, obiecte și tabele
    – Prezentarea textului în coloane ;
    – Liste de tip tabel;
    – Tabele în documente word;
    – Operații cu date în tabele, modificarea structurii tabelelor, formatare tabele;
    – Imagini, desene, casete în text, ilustrații smartArt. 
    8. Realizarea operațiilor de bază cu datele dintr-o foaie Excel
    – Cunoașterea modului de lucru în mediul Excel: crearea unei foi de calcul, formatarea celulelor, formatarea numerelor, aplicare filtre, realizarea unei diagrame și a unui grafic.
    9. Realizarea calculelor pe baza unor formule folosind ecuații Excel
    – Formule matematice: lucrul cu procente, adrese relative și absolute;
    – Sortare și filtrare date;
     
    – Funcții uzuale: SUM, MIN, MAX, COUNT, AVERAGE, SUMIF, COUNTIF;
    – Formule și funcții utilizând date din foi diferite / fișiere diferite;
    – Grafice: creare, modificare.
    10. Realizarea graficelor pe baza datelor disponibile
    – Crearea de diagrame;
    – Personalizarea aspectului diagramei;
    – Sumarizarea datelor utilizând Sparklines;
    – Crearea de diagrame prin utilizarea SmartArt.
    11. Printarea conținutului stabilind înainte o serie de atribute specifice imprimării
    – Adaugarea de anteturi și subsoluri în paginile printate;
    – Pregătirea foi de lucru pentru imprimare;
    – Printarea foilor de lucru;
    – Printarea unor părți din foile de lucru;
    – Printarea graficelor.
    12. Folosirea noii interfețe Office 2019
    – Suita Office conține: Word, Excel, PowerPoint , Publisher , Access și Outlook, care include funcția Business Contact Manager;
    – Aplicații Office pentru creare text, tabele, gestionarea email-urilor, pentru designul prezentărilor, gestionarea bazelor de date și design-ul publicațiilor.
    13. Familiarizarea cu Microsoft PowerPoint
    – Cunoașterea modului de lucru în mediul Power Point: deschiderea și închiderea aplicației Power Point;
    – Folosirea rutinei Autocontent Wizard;
    – Crearea unei prezentări;
    – Editare text, inserare imagini/diagrame;
    – Salvare prezentare.
    14. Stabilirea efectelor animate asupra conținutului unei prezentări
    – Folosirea funcției “Custom Animation”;
    – Modificarea unui efect;
    – Ștergerea unui efect;
    – Adăugarea mai multor efecte asupra aceluiași obiect;
    – Reordonarea efectelor obiectelor în cadrul unui slide.
    15. Inserare grafice Excel în prezentarea PowerPoint
    – Inserarea de diagrame;               
    – Inserarea de grafice;             
    – Desenarea formelor;
    – Adăugarea tranzițiilor. 
    16. Exportarea unei prezentări în format Web
    – Editarea vizuală;
    – Elemente de conținut( casete text, imagini, forme, tabele);
    – Accesare coduri HTML, CSS.
    17. Trimitere /primire email-uri
    – Înțelegerea termenului de e-mail și utilizarea lui;
    – Deschiderea și închiderea unei aplicații de poțtă electronică;
    – Crearea unui mesaj-trimitere, concepere, atașarea fișierelor. 
    18. Gestionare folder inbox, lista de contacte, sarcini de lucru, întâlniri online
    Căutarea unui mesaj după expeditor, subiect, conținut;
    – Adăugarea unei adrese de e-mail dintr-o listă de adrese;
    – Crearea, ștergerea unui nou director pentru mesaje;
    – Mutarea mesajelor într-un nou director de mesaje;
    – Ștergerea, recuperarea unui mesaj șters;
    – Actualizarea listei de adrese din mesajele primite;
    – Crearea unei noi liste de adrese/liste de distribuție. 
     

    Autorizare: CAFFPA (înlocuiește ANC)

    Cursul se va finaliza cu o sesiune de evaluare în vederea certificării de către CAFFPA (înlocuiește ANC) – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI 
    Vor fi evaluate cunoștințele teoretice și practice, pendru dobândirea întregului set de competențe profesionale. Competențele se vor regăsi pe suplimentul descriptiv care va 
    însoți certificatul recunoscut de Ministerul Muncii şi Justiției Sociale şi de Ministerul Educaţiei Naționale și acreditat de CAFFPA.

    Acte necesare înscrierii la curs


    Certificare Curs Competențe digitale de utilizare a tehnologiei informației ca instrument de învățare și cunoaștere

    Certificat de absolvire

    Supliment Europass la Certificatul Profesional

    Formular informaţii suplimentare

    Pentru orice informaţii suplimentare referitoare la curs sau înscriere telefonică, un consultant Euro Best Team vă stă oricând la dispoziţie! Tot ce trebuie să faceţi este să completaţi formularul de mai jos şi veţi fi contactat în cel mai scurt timp!

      0311.020.614/

      0756.065.269

       

       

      Program cu publicul: 09:00 – 17:30