# program intensiv: utilizarea și gestionarea echipamentelor și gestionarea datelor

Despre Curs Operator introducere, validare și procesare date
Obiective
Cursul își propune ca participanții să conștientizeze ponderea și importanța tehnologiei în activitatea curentă a unei companii, precum și să le dezvolte abilitățile și competențele de a gândi dezvoltarea activității pe baze tehnologice, în termeni strategici. Cursul oferă o viziune de ansamblu a ceea ce înseamnă gestionarea activității proprii, asigurării securității datelor și documentelor, introducerii și prelucrării datelor.
Public-ţintă
Cursul se adresează persoanelor cu studii medii și superioare, care doresc să obțină competențe profesionale în domeniul operării pe calculator, pentru a face față presiunii tehnologice, aflate într-o permanentă evoluție.
Autorizare
Cursul este autorizat CAFFPA* (înlocuieşte ANC) , este recunoscut la nivel european, oferind, pe lângă diploma recunoscută de Ministerul Muncii şi Justiției Sociale şi de Ministerul Educaţiei Naționale, și tot setul de competențe profesionale (certificat EUROPASS).
Autorizare CAFFPA* – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI, sub egida Ministerului Muncii şi Justiției Sociale şi a Ministerului Educaţiei Naționale.

Competențe recunoscute la nivel european
- Gestionarea suporturilor/ dispozitivelor de stocare a datelor/ documentelor;
- Organizarea activității proprii;
- Utilizarea echipamentelor periferice;
- Asigurarea securității datelor/ documentelor;
- Introducerea și prelucrarea datelor;
- Prelucrarea datelor;
- Transpunerea datelor pe suport.
Formular informaţii suplimentare
Pentru orice informaţii suplimentare referitoare la curs sau înscriere telefonică, un consultant Euro Best Team vă stă oricând la dispoziţie! Tot ce trebuie să faceţi este să completaţi formularul de mai jos şi veţi fi contactat în cel mai scurt timp!
Detalii desfășurare curs
Perioadă desfăşurare
Perioada urmează a fi stabilită
Interval orar
17:30-21:30
4 ore/zilnic, timp de 5 zile
Durată curs
5 zile
Sală de curs virtuală
Teorie, Practică, Examen
ONLINE
Certificare
Certificare CAFFPA (înlocuiește ANC)
Set complet de compenţe profesionale
Nivel studii
Studii medii: diploma de Bacalaureat nu este obligatorie. Puteți participa la curs în baza adeverinței de absolvire a liceului.
Studii superioare
Pentru persoanele cu studii în străinătate, este obligatorie echivalarea diplomelor în România
Status curs
Cursul se susține, va începe în curând!
Desfăşurare
ONLINE
Platforma ZOOM
Preţul cursului
850 Lei pentru înscrieri timpurii
1200 Lei preț întreg
Instruire teoretică și practică, materiale de curs, evaluare, certificare.
Nu se percep sume suplimentare pentru examen sau eliberare certificat.
Modalităţi de plată
Ordin de plată
Online, cu cardul, în formularul de înscriere
Cash/card la sediul nostru
POSIBILITATE PLATĂ ÎN RATE!
Structură tematică
Modul 1: Utilizarea și gestionarea echipamentelor
1. Gestionarea suporturilor/ dispozitivelor de stocare a datelor/ documentelor
– Tehnici de identificare și metode de menținere a evidenței și de păstrare a suporturilor / dispozitivelor de stocare și înregistrare a documentelor primare și a documentelor procesate și listate;
– Prezentarea condițiilor de păstrare, pentru a se evita distrugerea sau pierderea de date, precum și accesul persoanelor neautorizate.
2. Organizarea activității proprii
– Prezentarea și analizarea documentației lucrării pentru a identifica și stabili posibilitățile tehnice de realizare;
– Tehnici și metode de stabilire a ordinii și a periodicității elementelor de procesat;
– Tehnici și metode de stabilire a necesarului de timp și a resurselor pentru realizarea lucrării.
3. Utilizarea echipamentelor periferice
– Metode de aranjare a echipamentelor periferice;
– Prezentarea metodelor de utilizare a echipamentelor de intrare, în conformitate cu manualele de utilizare, șabloanele/ machetele, indicațiile inginerului de sistem;
– Conectarea și întreținerea echipamentelor;
– Setarea elementelor de control ale monitorului, în vederea asigurării confortului maxim de exploatare;
– Tehnici și metode de verificare a funcționării echipamentelor, prin testare;
– Semnalarea defecțiunilor constatate persoanei abilitate.
4. Asigurarea securității datelor/documentelor
– Tehnici și metode de realizare a copiilor de siguranță și verificarea acestora pentru conformitatea cu originalul;
– Verificarea suporturile de stocare, pentru depistarea celor virusate sau defecte;
– Realizarea arhivării sau duplicării datelor;
– Crearea de conturi și parole asociate calculatorului;
– Metode de tratare a directoarelor și a fișierelor cu caracter secret;
– Verificarea suporturilor de stocare pentru depistarea celor virusate sau defecte;
– Metode de păstrare a dispozitivelor de stocare a datelor, în condiții de securitate.
Modul 2: Gestionarea datelor
5. Introducerea datelor
– Analizarea documentelor primare pentru identificarea tipurilor de date ce trebuie introduse sau modificate
– Alegerea programului sablonului de introducere a datelor, salvarea, verificarea si corectarea datelor introduse
6. Prelucrarea datelor
– Identificarea programelor de prelucrare
– Efectuarea calculelor in baza datelor introduse
– Prelucrari pe siruri de caractere
– Sortarea, selectarea datelor
– Formatarea datelor
7. Transpunerea datelor de suport
– Prezentarea si utilizarea metodelor de alegerea a suportului de transpunere
– Metode si tehnici de pregatire a documentului pentru transpunere, prin setarea caracteristicilor specifice
– Prezentarea si alegerea formei de listare
– Modalitati de listare a documentelor
Autorizare: CAFFPA (înlocuiește ANC)

Cursul se va finaliza cu o sesiune de evaluare în vederea certificării de către CAFFPA (înlocuiește ANC) – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI
Vor fi evaluate cunoștințele teoretice și practice, pendru dobândirea întregului set de competențe profesionale. Competențele se vor regăsi pe suplimentul descriptiv care va însoți certificatul recunoscut de Ministerul Muncii şi Justiției Sociale şi de Ministerul Educaţiei Naționale și acreditat de CAFFPA.
IMPORTANT: Euro Best Team este unul dintre puținii furnizori de pe piață care este acreditat pentru eliberarea întregului set de competențe profesionale ale standardului ocupațional: Operator introducere, validare și procesare date, COD COR 413201.
Acte necesare înscrierii la curs
- 1. CI: copie
-
2. Diploma ultimelor studii: copie. Puteți participa
la curs în baza adeverinței de absolvire a liceului. Diploma de Bacalaureat nu este obligatorie.
- 3. Certificat de căsătorie: copie
- 4. Certificat de naștere: copie
Certificare Curs Operator introducere, validare și procesare date

Certificat de absolvire

Supliment Europass la Certificatul Profesional
Alte cursuri care te-ar putea interesa:
Curs Achiziții Publice
Ofertanți
Curs Achiziții Publice Funcționari Publici
Curs Expert
Achiziții Publice
Curs Manager
Resurse Umane
Curs Inspector
Resurse Umane
Curs Project Manager
Abordarea PMI®
Curs Manager Proiect
Fonduri Europene
Curs Expert Accesare
Fonduri Europene
Curs
Evaluator Proiecte
Curs
First Time Manager
Curs Mini
Executive MBA
Curs
FORMATOR
LISTĂ CURSURI ONLINE
Formular informaţii suplimentare
Pentru orice informaţii suplimentare referitoare la curs sau înscriere telefonică, un consultant Euro Best Team vă stă oricând la dispoziţie! Tot ce trebuie să faceţi este să completaţi formularul de mai jos şi veţi fi contactat în cel mai scurt timp!