Curs Marketing Online pentru Dezvoltarea Afacerii - Euro Best Team

Curs Marketing Online pentru Dezvoltarea Afacerii

OBIECTIVE

Una dintre greselile frecvente ale companiilor este tehnologizarea nestrategica, respectiv achizitia de echipamente si dispozitive care nu sunt neaparat necesare sau pentru care nu exista competente in cadrul companiilor privind utilizarea lor. Aceste achizitii genereaza de obicei pierderi, atat financiare, cat si de timp, si, in loc sa devina resurse valoroase in eficientizarea activitatii, devin mobilier de birou care isi pierde utilitatea pe masura ce tehnologia avanseaza.

Cursul Tehnologia Informatiilor si Comuncatiilor isi propune sa constientizeze participantii cu privire la ponderea si importanta tehnologiei in activitatea curenta a unei companii, precum si sa le dezvolte abilitatile si competentele de a gandi dezvoltarea activitatii pe baze tehnologice in termeni strategici. Cursul ofera o viziune de ansamblu a ceea ce inseamna tehnologia comunicatiilor si in ce scop este ea utilizata. La finalul acestui curs, participantii vor avea capacitatea de a identifica oportunitati de dezvoltare tinand cont de evolutia tehnologiei, precum si de a stabili ce tipuri de competente profesionale trebuie dezvoltate la nivelul personalului, pentru a utiliza tehnologia existenta.

curs management

MARKETING ONLINE PENTRU DEZVOLTAREA AFACERII

Ne este tot mai greu sa gandim viata fara internet si fara dispozitivele diversificate, tot mai sophisticate, care ne asigura comunicarea in interiorul companiei, dar si in afara ei. Computerele au devenit instrumente uzuale de lucru, iar trecerea la comunicarea electronica a facut posibila eficientizarea activitatii, prin reducerea timpului si spatiilor de lucru, prin reducerea numarului de persoane angajate sau a materialelor de lucru. O companie, indiferent de domeniul in care isi desfasoara activitatea, trebuie sa tina pasul cu tot ce apare nou in domensiul tehnologiei informatiei si comunicarii, si, totodata, sa faca toate demersurile pentru a actualiza competentele persoanelor angajate, pentru a face fata presiunii tehnologice.

STRUCTURA TEMATICA

  • Definirea conceptelor specifice tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor
  • Impactului tehnologiilor informatice asupra companiilor
  • Rolul TIC în managementul organizațional
  • Optimizare a procesului de management prin golosirea instrumentelor software
  • Conceptul de Cloud
  • Avantajele migrării către Cloud
  • Sisteme de management al conținutului tip Open Source (Aplicații Google: Google Docs, Google Drive, Google Analitics, etc)
  • Conceptul de ERP (Enterprise Resource Planning) – principii de funcționare
  • Conceptul KANBAN
  • Conceptul CRM (Customer Relationship Management)
  • Prezentarea și configurarea softului de management (CRM)
  • Simularea implementării și exploatării sistemului CRM
  • Funcții avansate în aplicații folosite usual: Excel, Access, Word etc (formule avansate, interogări, macro-uri, pivoți, calcul tabelar etc)
  • Integrarea instrumentelor TIC
  • Adaptarea și modelarea sistemelor informatice la procesul specific de business
  • Impedimente în folosirea TIC în afaceri