Tehnologia informatiei si comunicatiilor. Resurse valorase sau pierderi? - Euro Best Team

Tehnologia informatiei si comunicatiilor. Resurse valorase sau pierderi?

OBIECTIV

Una dintre greselile frecvente ale companiilor este tehnologizarea nestrategica, respectiv achizitia de echipamente si dispozitive care nu sunt neaparat necesare sau pentru care nu exista competente in cadrul companiilor privind utilizarea lor. Aceste achizitii genereaza de obicei pierderi, atat financiare, cat si de timp, si, in loc sa devina resurse valoroase in eficientizarea activitatii, devin mobilier de birou care isi pierde utilitatea pe masura ce tehnologia avanseaza.

Cursul Tehnologia Informatiilor si Comuncatiilor isi propune sa constientizeze participantii cu privire la ponderea si importanta tehnologiei in activitatea curenta a unei companii, precum si sa le dezvolte abilitatile si competentele de a gandi dezvoltarea activitatii pe baze tehnologice in termeni strategici. Cursul ofera o viziune de ansamblu a ceea ce inseamna tehnologia comunicatiilor si in ce scop este ea utilizata. La finalul acestui curs, participantii vor avea capacitatea de a identifica oportunitati de dezvoltare tinand cont de evolutia tehnologiei, precum si de a stabili ce tipuri de competente profesionale trebuie dezvoltate la nivelul personalului, pentru a utiliza tehnologia existenta.

COMPETENTEcurs management

Cursanții vor obține competențe noi sau și le vor actualiza pe cele existente fiind capabili să:

  • Utilizeze funcțiile avansate ale diferitelor instrumente software (ERP, CRM, Aplicatii Microsoft Office, Aplicatii Google, Google Docs, etc). Ex: fuziunea datelor și documentelor de diferite formate, folosind formule avansate, interogari, macro-uri, pivoti, calcul tabelar, funcția mail merge, etc.
  • Creeze și gestioneze conținutul prin instrumente de colaborare (Ex. calendare electronice, sisteme de management de proiect, tabele colaborative etc).
  • Folosească funcţiile avansate ale instrumentelor de comunicare și management
  • Înțeleagă beneficiile implementării aplicațiilor software (CRM, ERP etc) în procesul de management al unei organizații
  • Optimizeze procesul de management prin folosirea instrumentelor software

TEHNOLOGIA INFORMATIEI SI COMUNICATIILOR

Ne este tot mai greu sa gandim viata fara internet si fara dispozitivele diversificate, tot mai sophisticate, care ne asigura comunicarea in interiorul companiei, dar si in afara ei. Computerele au devenit instrumente uzuale de lucru, iar trecerea la comunicarea electronica a facut posibila eficientizarea activitatii, prin reducerea timpului si spatiilor de lucru, prin reducerea numarului de persoane angajate sau a materialelor de lucru. O companie, indiferent de domeniul in care isi desfasoara activitatea, trebuie sa tina pasul cu tot ce apare nou in domensiul tehnologiei informatiei si comunicarii, si, totodata, sa faca toate demersurile pentru a actualiza competentele persoanelor angajate, pentru a face fata presiunii tehnologice.

STRUCTURA TEMATICA curs management

  1. Definirea conceptelor specifice tehnologiei informaţiei şi comunicaţiilor
  2. Impactului tehnologiilor informatice asupra companiilor
  3. Rolul TIC în managementul organizațional
  4. Optimizare a procesului de management prin golosirea instrumentelor software
  5. Conceptul de Cloud
  6. Avantajele migrării către Cloud
  7. Sisteme de management al conținutului tip Open Source (Aplicații Google: Google Docs, Google Drive, Google Analitics, etc)
  8. Conceptul de ERP (Enterprise Resource Planning) – principii de funcționare
  9. Conceptul KANBAN
  10. Conceptul CRM (Customer Relationship Management)
  11. Prezentarea și configurarea softului de management (CRM)
  12. Simularea implementării și exploatării sistemului CRM
  13. Funcții avansate în aplicații folosite usual: Excel, Access, Word etc (formule avansate, interogări, macro-uri, pivoți, calcul tabelar etc)
  14. Integrarea instrumentelor TIC
  15. Adaptarea și modelarea sistemelor informatice la procesul specific de business
  16. Impedimente în folosirea TIC în afaceri
Acesta este un curs personalizat si se organizeazeaza la sediul organizațiilor beneficiare sau la sediul Euro Best Team.
Pentru o sesiune personalizata si adaptata nevoilor de formare, Euro Best Team trimite la sediul companiilor un expert specializat in determinarea nevoilor de formare si in identificarea competentelor profesionale necesare atingerii obiectivelor operationale.
Astfel, oranizatia beneficiara va primi un raport de audit in care vor fi mentionate atat competentele care lipsesc, cat si competentele care au nevoie sa fie actuaizate.
Programati acum un audit de formare profesionala, completand acest formular.
Imediat veti fi contactat de catre un reprezentant al firmei noastre.