Curs Mini Executive MBA Perioada urmează a fi stabilită - Euro Best Team

Curs Mini Executive MBA
Perioada urmează a fi stabilită

# 5 zile pregătire intensivă

# aplicaţii practice

Despre Curs Mini Executive MBA

Obiective

Programul are ca obiectiv deprinderea de noi competențe în administrarea unei afaceri și actualizarea competențelor existente, tinând cont de mediul competitiv în creștere, de noua tehnologie, dar și de evoluția societății, tot mai avizată și selectivă în privința produselor și serviciilor.
MBA-ul reprezintă un antrenament intensiv, orientat spre aplicații practice, de simulare a unui business aflat în dezvoltare și într-o acerbă competiție pe piața de profil.

Public-ţintă

Programul Mini MBA se adresează managerilor de la toate nivelurile de management dintr-o companie, atât celor din companii medii sau mici, cât și proprietarilor de companii din diverse industrii.

Autorizare

Cursul este autorizat CAFFPA* (înlocuieşte ANC) , este recunoscut la nivel european, oferind, pe lângă diploma recunoscută de Ministerul Muncii şi Justiției Sociale şi de Ministerul Educaţiei Naționale, și tot setul de competențe profesionale (certificat EUROPASS).

Pregătire Intensivă

♦ 5 zile pregătire intensivă 
Un cadru teoretic bazat pe concepte fundamentale regăsite în practicile curente ale celor mai mari companii din lume, precum și abordări practice, concentrate pe punctele-cheie ale afacerii (Leadership, Marketing, Vânzări, Producție, Logistică, Resurse Umane) asigură echilibrul între teoria esențială și practica intensivă, contribuind astfel la îmbunătățirea carierei participanților pentru a deveni manageri de top, eficienți, orientați spre dezvoltare și inovare.
 
 
 

Aplicaţii practice

Activitățile practice sunt gândite pentru a fi realizate în echipă, iar trainerii cursului pun accent pe consultanța individuală pentru aplicarea conceptelor de lucru și pentru atingerea rezultatelor definite încă de la inceputul programului de formare.

Lectori experimentaţi

Cursul Mini Executive MBA este susținut de consultanți și traineri cu o solidă experiență în business. 
 
Autorizare CAFFPA* – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI, sub egida Ministerului Muncii şi Justiției Sociale şi a Ministerului Educaţiei Naționale

Competențe recunoscute la nivel european

  • Dezvoltare personală continuă;
  • Coordonarea echipei de îmbunătăţire a proceselor;
  • Organizarea locului de muncă;
  • Identificarea fluxului de valoare şi a factorilor de impact asupra performanţelor proceselor;
  • Stabilirea sistemului de indicatori pentru îmbunătăţirea performanţelor proceselor;
  • Determinarea planului de îmbunătăţire a proceselor;
  • Dezvoltarea sistemului de management vizual al proceselor;
  • Auto-evaluarea nivelului de performanţă a proceselor;
  • Luarea deciziilor de aplicare a soluţiilor de îmbunătăţire. 

Formular informaţii suplimentare

Pentru orice informaţii suplimentare referitoare la curs sau înscriere telefonică, un consultant Euro Best Team vă stă oricând la dispoziţie! Tot ce trebuie să faceţi este să completaţi formularul de mai jos şi veţi fi contactat în cel mai scurt timp!

    0311.020.614/

    0756.065.544

     

     

    Program cu publicul: 09:00 – 17:30

     

    Obiectivele de formare

    • Dezvoltarea sau deprinderea abilităților strategice, de planificare și de execuție la nivel divizional sau funcțional, prin folosirea instrumentelor de management modern, adecvat noilor cerințe;
    • Conștientizarea impactului deciziei de management pe diferite paliere de activitate în cadrul companiei;
    • Înțelegerea modului de gestionare și de valorificare a diferitelor personalități și stiluri lucrative în atingerea unor obiective strategice;
    • Cunoașterea celor mai relevante studii de caz în aplicarea strategiilor de management și integrarea lor în companie, într-un mod pragmatic și încrezător;
    • Dobândirea unei viziuni strategice, globale, necesare identificării și înțelegerii trendurilor și oportunităților pe care lumea de astăzi le oferă.

    Detalii desfășurare curs

    Perioadă desfăşurare

    Va fi anunțată în curând
    EXAMEN: data va fi anunțată în curând

    Interval orar

    17:00 – 21:00

    Durată curs

    5 zile

    Sală de curs virtuală

    Teorie, Practică, Examen

    ONLINE

    Certificare

        Certificare CAFFPA      (înlocuiește ANC)
    Set complet de compenţe profesionale

    Nivel studii

    Studii superioare
    Pentru persoanele cu studii în străinătate, este obligatorie echivalarea diplomelor în România

    Status curs

    Cursul se susține, va începe în curând!

    Traineri

    Formator autorizat

    Desfăşurare

    ONLINE
    Platforma ZOOM

    Preţul cursului

    1400 lei pentru înscrieri timpurii
     1800 Lei  preț întreg
    Instruire teoretică și practică, materiale de curs, evaluare, certificare.
    Nu se percep sume suplimentare pentru examen sau eliberare certificat.

    Modalităţi de plată

    Ordin de plată
    Online, cu cardul, în formularul de înscriere
    Cash/card la sediul nostru
    POSIBILITATE PLATĂ ÎN RATE!

    Înregistrează-te

    Completează

    Top Managerul și High Level Management Team

    Într-o lume aflată în continuă schimbare, Top Managementul reprezintă palierul decizional cu cea mai mare responsabilitate din cadrul unei companii.

    Acesta își asuma  transformarea liniilor directoare și strategice trasate de boardul companiei, în scopuri obiective și proiectează viziunea strategică în proiecte și activități.

    Se focusează pe avantajele competitive și identifică linii strategice potrivite pentru a gestiona corect și pentru a transforma în avantaje reperele oferite de piața competițională.

    Formarea și motivarea echipei, precum și atragerea și distribuirea resurselor, sunt orienate permanent de către top manageri în monitorizarea și atingerea, de cele mai multe ori, a unor obiective multiple, menite să conducă la dezvoltarea unui business atractiv și provocator.

    Structură tematică

    • Dezvoltare personală continuă;
    • Coordonarea echipei de îmbunătățire a proceselor;
    • Organizarea locului de muncă;
    • Identificarea fluxului de valoare și a factorilor de impact asupra performanțelor proceselor;
    • Stabilirea sistemului de indicatori pentru îmbunătățirea performanțelor proceselor;
    • Determinarea planului de îmbunătățire a proceselor;
    • Dezvoltarea sistemului de management vizual al proceselor;
    • Auto-evaluarea nivelului de performanță a proceselor;
    • Luarea deciziilor de aplicare a soluțiilor de îmbunătățire;
    • CPFR ( Collaborative Planning, Forecasting and Replenishment) – de la producție la distribuție. Procese de rentabilizare;
    • Strategii de reducere a fenomenului de Shrinkage (pierderi ca urmare a eșecului proceselor, fraudei și furtului intern sau extern);
    • ABC (Activity Based Costing). Analiza costurilor pe activități;
    • Lidership și etică în afaceri. Ghidul liderului pentru transformarea culturii organizaționale;
    • Big DATA  și virtualizarea proceselor decizionale. Stăpânirea și  orchestrarea arhitecturii tehnice în avantajul competitiv;
    • Comerțul electronic în relația B2B;
    • Critical Thinking. Gândirea care influențeaza tot ce decidem, vrem și facem;
    • „Right from the start” – precizie în definirea, măsurarea, analizarea, îmbunătățirea și monitorizarea proceselor companiei;
    • Inovarea – identificarea și scalarea ideilor generatoare de valoare. Jocul de rol în resetarea mindsetului organizației;
    • Marketing în situații de schimbări extreme. Competiția care nu vine de la competitori și inevitabila transparență;
    • Schimbarea – singura constantă a succesului. Tehnici vitale de supraviețuire în două dimensiuni: calitatea și acceptarea;
    • Managementul ameliorării continue. Kaizen. Gemba Kaizen, LeanThinking, Six Sigma;
    • Management financiar, previziune, planificare și control (evaluarea financiară a investițiilor, estimarea costurilor, pragul de rentabilitate, indicatori financiari și analiza de sensitivitate). 
     

    Autorizare: CAFFPA (înlocuiește ANC)

    Cursul se va finaliza cu o sesiune de evaluare în vederea certificării de către CAFFPA (înlocuiește ANC) – COMISIA DE AUTORIZARE A FURNIZORILOR DE FORMARE PROFESIONALĂ A ADULŢILOR A MUNICIPIULUI BUCUREŞTI 
    Vor fi evaluate cunoștințele teoretice și practice, pendru dobândirea întregului set de competențe profesionale. Competențele se vor regăsi pe suplimentul descriptiv care va însoți certificatul recunoscut de Ministerul Muncii şi Justiției Sociale şi de Ministerul Educaţiei Naționale și acreditat de CAFFPA.
    IMPORTANT: Euro Best Team este unul dintre puținii furnizori de pe piață care este acreditat pentru eliberarea întregului set de competențe profesionale ale standardului ocupațional: Manager îmbunătăţire procese, COD COR 241946. 

    Acte necesare înscrierii la curs
    și participării la examenul de acreditare


    Certificare Curs Mini Executive MBA

    Certificat de absolvire

    Supliment Europass la Certificatul Profesional

    Alte cursuri care te-ar putea interesa:

    Curs Inspector
    Resurse Umane

    Curs Manager
    Resurse Umane

    Curs Manager Proiect
    Fonduri Europene

    Curs Expert
    Achiziții Publice

    Curs Expert Achiziții Publice Funcționari Publici

    Curs Expert Achiziții Publice Ofertanți

    Curs
    FORMATOR

    Curs Comunicare Instituțională în mediul online

    LISTĂ
    CURSURI

    Formular informaţii suplimentare

    Pentru orice informaţii suplimentare referitoare la curs sau înscriere telefonică, un consultant Euro Best Team vă stă oricând la dispoziţie! Tot ce trebuie să faceţi este să completaţi formularul de mai jos şi veţi fi contactat în cel mai scurt timp!

      0311.020.614/

      0756.065.544

       

       

      Program cu publicul: 09:00 – 17:30