Euro Best Team - Traininguri Personalizate si Cursuri Acreditate ANC

.

Construim Cariere, Dezvoltăm Organizații!

Euro Best Team este o companie românească, specializată în organizarea de Traininguri Personalizate și Cursuri Acreditate ANC, atât pentru instituțiile publice, cât și pentru companiile private.

În ultimii 10 ani de activitate, Euro Best Team și-a extins expertiza în domeniul elaborării și implementării proiectelor europene, în scopul oferirii de competențe profesionale în domenii precum: management, accesare fonduri europene, resurse umane, formare de formatori, achiziții publice, comunicare, antreprenoriat.

Ne pregătim temeinic pentru fiecare curs în parte și depunem toate eforturile pentru a răspunde cât mai bine obiectivelor de formare stabilite.

Viziunea noastră urmărește dezvoltarea competentelor profesionale specifice atingerii performanței și susținerea organizațiilor pentru creșterea competitivității.

Astăzi, cu peste 35 000 de absolvenți mulțumiți, cu 75 de start-up-uri aflate în implementare, cu 15 proiecte mari de formare finalizate, Euro Best Team se numără printre principalii furnizori de formare profesională din România.

Cursuri acreditate ANC

                                         Euro Best Team – Traininguri Personalizate și Cursuri Acreditate

Euro Best Team a fost înființată în anul 2007, cu sprijinul mai multor experți cu experiență în gestionarea fondurilor de preaderare și în dezvoltarea afacerilor cu experiență în managementul administrației publice centrale și locale, dar și în domeniul negocierii și programării fondurilor europene.

Euro Best Team a apărut odată cu aderarea României la Uniunea Europeană, într-un moment în care existau multe întrebări cu privire la ce sunt fondurile europene, cine le poate accesa, pentru ce și mai ales cum. Răspunsurile la toate aceste întrebări se regăseau la instituții, dar era un puzzle care cerea să fie reconstituit. Aderarea României la Uniunea Europeana a revoluționat piața de formare și a adus standarde noi în domeniul formării profesionale a adulților. Pe lângă multe documente și informații, programele europene au adus cu ele și un limbaj tehnic, de specialitate, necunoscut publicului din România. Reconstituirea puzzle-ului informațional și aducerea lui într-un limbaj accesibil pentru persoanele interesate a fost o mare provocare pentru noi.

Încă de la începutul activității, ne-am stabilit ca obiectiv “traducerea” informațiilor și procedurilor specific accesării fondurilor europene și definirea clară a etapelor necesare, de la accesare până la închiderea proiectului.

Aceasta perioadă dificilă de căutare și înțelegere ne-a obligat să ne formăm și să ne perfecționăm pentru a putea oferi informații corecte publicului interesat de accesarea fondurilor sructurale și de coeziune europene. Am invățat să facem lucrurile mai simple, pe înțelesul tuturor, astfel încât să obținem o abordare corectă și pragmatică a cerințelor Uniunii Europene specificate în documentele oficiale.

Cu programele acreditate de management și de accesare a fondurilor europene ne-am orientat către organizațiile care doreau să dezvolte proiecte finanțate din fonduri europene, ONG-uri sau SRL-uri, dar și către instituțiile care aveau nevoie de pregătirea personalului pentru accesare, sau pentru gestionarea acestor fonduri.Echipele mixte le-au oferit participanților prilejul înțelegerii mecanismelor de lucru, dar și clarificării aspectelor ce țin de managementul performant și de gestionarea eficientă a fondurilor europene. Cererile de finanțare elaborate în cadrul atelierelor practice ale cursurilor noastre s-au regăsit în mod frecvent pe listele proiectelor câștigătoare. Aceasta este o performanță bazată pe experiență, cu care ne mândrim, și care ne permite să activăm în continuare pe o piață complexă de formare profesională la cel mai înalt nivel.

Experiența complexă acumulată în formare ne-a permis să ne îndreptăm atenția către nevoile companiilor private, unde, în ultimii zece ani de activitate, am venit cu soluții de formare personalizate care să contribuie la creșterea competitivității companiilor, prin management strategic, comunicare eficientă și resurse umane bine pregătite.

Ne bucurăm de minunata noastră echipă de experți interni și de lectorii cu care lucrăm și în prezent, deopotrivă de cursanții mulțumiți și de organizațiile mult mai bine pregătite pentru a face față dinamicii pieței de referință.

Aprecierile reflectate în formularele de feedback, numărul mare de cursanți care aleg Euro Best Team în urma recomandărilor primite, precum și faptul că, de foarte multe ori, cei care au călcat pragul sălilor noastre de curs se reîntorc pentru a participa și la alte programe de perfecționare, sunt tot atâția factori care ne motivează să menținem sus ștacheta profesionalismului și să ne dezvoltăm continuu.

  • Traininguri Personalizate

Unul dintre obiectivele majore ale Euro Best Team este organizarea de traininguri personalizate. În portofoliul nostru se regăsesc organizații pentru care oferim în mod constant programele noastre de training, adaptate nevoilor interne de formare: Management Strategic, Managementul Inovării, Managementul Schimbării, Management de proces, Management de produs, Dezvoltarea afacerilor, comunicare pentru Managementul Schimbării, Proiectarea Planurilor de Dezvoltare Profesională, Managementul Timpului, Managementul Vânzărilor, Mini MBA. Programele de training sunt orientate către creșterea competitivității companiilor și pun accent pe inovare – resursă strategică în dezvoltarea și consolidarea companiilor pe piețele de profil. Trainerii noștri au experiență în management, marketing, comunicare strategică și sunt recunoscuți la nivel național pentru performanțele lor în formare.        

  • Cursuri Acreditate ANC – Ministerul Educației Naționale și Ministerul Muncii și Justiției Sociale

O preocupare permanentă a companiei a fost acreditarea și dezvoltarea de programe specializate  de instruire, prin oferirea de seturi de competențe profesionale, recunoscute la nivel european.

Primele cursuri acreditate organizate de Euro Best Team au fost Manager de proiect și Expert Accesare Fonduri Europene, atât în București, cât și în alte orașe ale țării: Constanța, Brașov, Cluj Napoca, Iasi, Timisoara. Pentru aceste cursuri ne-au trecut pragul peste 10 000 de cursanți din întreaga țară, cursanți care în coordonarea lectorilor noștri au scris cererile de finanțare, au elaborat planurile de implementare, au proiectat planuri financiare, de monitorizare, de raportare și închidere de proiect. Multe dintre cererile de finanțare scrise la cursurile noastre s-au regăsit și se regăsesc frecvent pe listele cu proiecte câștigătoare finanțate de Uniunea Europeană.

Încă din primii ani de activitate, în portofoliul Euro Best Team au fost adăugate și alte programe acreditate, cum ar fi Formator, în cadrul căruia au fost antrenate numeroase echipe de lectori care au contribuitla implementarea proiectelor de dezvoltare a resurselor umane, în diverse domenii activitate, cursul de Expert Achizitii Publice care a pregătit experți pentru a derula toate tipurile de proceduri de achiziții specifice, conform prevederilor legale actualizate.

Cursul de Inspector de Resurse Umane pregătește experți pentru gestionarea resurselor sau Cursul de Manager de Resurse Umane care pune la dispoziția experților instrumente privind formarea, orientarea și pregătirea echipelor pentru atingerea obiectivelor asumate în cadrul proiectelor. Cursul Expert Comunicare și Relații Publice a fost conceput pentru a oferi un set de instrumente menite să îmbunătățească în permanență procesele de comunicare în cadrul echipelor de implementare a proiectelor.

  • Cursuri pentru Admiterea în INM și Magistratură

Euro Best Team este prima companie care, în 2011, a lansat Cursul de Pregătire pentru Admitere INM și Magistratură, o inițiativă unică în România. Zeci de absolvenți se regăsesc în fiecre an pe listele cu candidații admiși, succes asigurat de profesionalismul și experiența echipei noastre de lectori magistrați experimentați. Cursul este un program complet și complex de pregătire a candidaților și aplică un model internațional de pregătire, la care participă candidați din întreaga țară.

  • Proiecte Europene pentru Dezvoltarea Competențelor Profesionale

Decizia de a ne implica în procesul de implementarea a proiectelor europene a fost una firească și a izvorât din necesitatea de a înțelege lucrurile mai bine, în mod practic, dar și de a ne implică și noi în procesul național de amploare, privind actualizarea competențelor profesionale la noile condiții de piață. Aveam nevoie să știm cum funcționează instituțiile, cum comunică echipa, care sunt procedurile tehnice de evaluare, monitorizare, raportare, într-un cuvânt  managementul corect al unui proiect care nu permite improvizații.

  • Afaceri pentru Românii din Diaspora

Ne-am implicat activ, atât în calitate de solicitant, cât și în calitate de partener în implementarea unor proiecte de anvergură pentru atingerea unor obiective economice și sociale de dezvoltare a resurselor umane (15.000 de persoane formate în proiecte), pentru înființarea unui număr de 75 de afaceri noi în cadrul programelor de dezvoltare antreprenorială – Start Business – Români din GreciaStart Business – Români din SpaniaStart Business – Români din Italia

  • Cursuri de Management Inovativ pentru Companiile din Domeniul Sănătății

Euro Best Team implementează în prezent trei proiecte europene, denumite Delta, Tisa și Icarus, care oferă servicii de consultanță și de management, precum și traininguri pentru manageri și  pentru personalul de resurse umane din companiile cu profil medical, hotelier și alimentar. Proiectele se implementează în întreaga țară, mai puțin în București – Ilfov. Astfel, peste 1500 de manageri din organizații private de sănătate participă gratuit la cursuri de management inovative, menite să dezvolte capacitatea de management a companiilor și implicit competitivitatea lor pe piața de referință.

Parteneriate

  • Partener al Ministerului Fondurilor Europene pentru recrutarea și selecția unor experți care să asigure evaluarea proiectelor finanțate din fonduri structurale
  • Partener al Autorității Naționale pentru Calificări și este acreditat pentru susținerea de programe de specializare, perfecționare și calificări
  • Partener al Ministerului de Interne prin Centrul de formare Comicex pentru instruirea cadrelor de poliție locală
  • Partener al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru organizarea de programe de formare pentru angajații instituțiilor publice centrale și locale
  • Partener al Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal și respectarea prevederilor legii cu privire la prelucrarea datelor personale
  • Partener al Autorității Naționale de Ocupare a Forței de Muncă pentru activități de informare și de consiliere a persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă